hunter

Descriere generala

“Cautand acul in carul cu fan” Specialistii in resurse umane sunt confruntati zilnic cu sarcina dificila de a localiza proverbialul ac in carul cu fan, reprezentat de cei in cautare de job-uri, absolventi, angajati, sau de cei ce isi doresc o shimbare. “Suntem in cautarea unui --ac de cusut-- de inalta calitate, flexibil, de marime medie, ascutit, cu vedere larga la cele mai mici costuri posibile”, ar spune un client spre exemplu. Daca baza de date reprezinta doar o mica parte din carul cu fan si procedurile de cautare conduc la --ace cu gamalie-- frumos colorate sau ace de cusut de calitate slaba, atunci chiar si cel mai priceput cercetator nu poate obtine un rezultat viabil.

Specialisti in resurse umane, cercetatori si companii: o echipa cu o misiune comuna Daca aruncam o privire in structura procesului de recrutare, este evidenta complexitatea canalelor informationale si a schimbului de date. Pe drumul anevoios spre succesul unui proiect, personalul de consultanta, companiile si cercetatorii joaca roluri diferite in cadrul unei actiuni comune. Deoarece succesul lor presupune un efort collectiv, informatiile necesare trebuie sa poata fi centralizate si accesate de catre toti – pe cat posibil din punctul de vedere al fiecaruia.

Succesul cu hunter: solutia integrata de optimizare a proceselor In zilele noastre, este usor sa iti distribui propriul CV prin Internet departamentelor de personal sau firmelor de consultanta. Inhibitia de a aplica pentru un job scade. Efortul de a introduce intr-o pagina de Excel toate datele de catre beneficiar, nu se mai justifica. Prin Hunter, fecher ofera o solutie integrata care satisface pentru prima data cerinte diversificate. Sistemul de recrutare poate fi integrat usor in sistemele IT si necesita performante hardware modeste. Prin optimizarea proceselor, sunt transformate in factori de succes toate cercetarile, aplicatiile si managementul de personal implicat.

Functionalitate

Hunter simplifica si automatizeaza procesele de business dintre participantii la un proiect de recrutare sau in managementul personalului. Solutia se distinge de alte aplicatii de recrutare similare printr-o abordare integratoare. Acest lucru conduce la o eficientizare a activitatii in cadrul departamentelor de resurse umane, a specialistilor in recrutare si a cercetatorilor, conducandu-i spre un succes al echipei.

Management integrat al informatiilor Hunter furnizeaza o vedere generala asupra desfasurarii proiectului: Specialistii in recrutare beneficiaza de managementul si controlul proiectului, datorita diferentierii intre sarcinilor individuale din cadrul proiectului, cum ar fi colectarea de date si suport client, si scopurile generale ale proiectului. Hunter beneficiaza de interfete de import si export pentru Excel, usurand integrarea in cadrul fluxului de lucru a cercetatorilor si a tertelor persoane. Prin integrarea cu Outlook si Word, scrisorile si e-mail-urile pot fi generate automat prin sabloane predefinite.

Adaptari individuale si puncte de vedere diferite Arhitectura deschisa hunter permite numeroase adaptari tehnice; design-ul poate fi personalizat conform cerintelor utilizatorilor, fara eforturi suplimentare de dezvoltare. Prin asocierea automata a datelor (companie-persoana, persoana-proiect si proiect-companie) se permite ilustrarea a diverse puncte de vedere. Solutia beneficiaza si de suport multi-lingvistic.

Procesarea inteligenta a informatiilor Hunter furnizeaza informatii despre candidat, sarcini si management de contact, precum si coordonarea intalnirilor, rapid simplu si clar. Toate informatiile despre candidat se imbina, si pot fi afisate sub forma de sumar. Utilizatorul poate afisa istoricul contactelor avute cu diversi candidati, fiind astfel informat in permanenta despre stadiul unei aplicatii. De asemenea poate afla ce candidati au fost deja contactati.

Prin interconectarea la Microsoft Outlook sau Lotus Notes, este posibila sincronizarea contactelor, a intalnirilor sau activitatilor.

Avantaje decisive: localizare si stocare rapida a informatiilor Hunter ofera mecanisme generale si particularizate de cautare detaliata a informatiilor. Volume mari de date pot fi analizate rapid si sortate eficient. In plus fata de datele existente in baza de date, toate documentele aditionale (fisiere PDF, etc…) sunt evaluate printr-o cautare comprehensiva de text. Pentru documentele scanate, (referinte), continutul textual este disponibil prin utilizarea tehnologiei OCR (recunoastere optica a caracterelor).

Hunter prezinta rezultatele sub forma grafica si transparenta. Interfata utilizator este usor de invatat, fiind familiara tuturor celor care au folosit Microsoft Office.

Unelte speciale: clasificarea candidatului si analiza potentialului Hunter simplifica selectarea aplicantilor permitand factorilor decizionali definirea si stabilirea ponderilor diverselor aspecte. Ei definesc la inceputul proiectului, criteriile obligatorii si optionale. Evalueaza de asemenea caracteristicile posibile ale candidatului, in functie de o scara de valori. Toti candidatii sunt pe urma evaluati confirm acestor criterii si cotati corespunzator. Analiza potentialului uman permite managerilor evaluarea personalului in functie de posibilitatile de dezvoltare individuale. Cand un post devine vacant, pot recurge la exploatarea potentialului intern al companiei, in loc de a incepe imediat un proiect extern.

Nou: Managementul relational Hunter este singura solutie de pe piata care premite managementul relational. Acest lucru permite o cunoastere intuitiva a relatiilor candidatului. Similar cu un site web social, specialistii in resurse umane pot afisa reteaua relationala a companiei si indivizilor. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati sectiunea cu harta organizationala.

Module suplimentare optionale Hunter ofera patru module suplimentare optionale: Job Center, Client Center, Organisational Chart si Invoicing. Job Center functioneaza ca un centru independent de job-uri pe Internet, cu publicare de job-uri si inregistrare de aplicanti. Client Center ofera companiilor informatii selective despre stadiul proiectelor lor. Organisational Chart descrie structura organizationala a personalului de consultanta, clientii sau clientii potentiali. Modului de Invoicing poate asigna toate costurile emergente catre centrele de cost corespunzatoare.

Introducere rapida si acces larg Fecher sprijina companiile in introducerea lui hunter – un proces care deja este rapid si simplu. In plus, specialistii transfera datele existente in alte baze de date. Printr-un contract de mentenanta, companiile pot lua parte la dezvoltarea viitoare a solutiei si beneficia de suportul fecher. Odata cu instalarea lui hunter, continutul poate fi accesat prin internet sau intranet din orice locatie. Fecher asigura si servicii de hosting.